Reklamační řád

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY RIGSTUFF.CZ

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1.
Tento reklamační řád firmy Rigstuff.cz, se sídlem Tyršova 577, Konice 798 52, identifikační číslo: [doplnit IČ], daňové identifikační číslo: [doplnit DIČ] (dále jen „prodávající“), upravuje podmínky reklamací zboží a služeb poskytovaných spotřebitelům v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy na zboží na míru prostřednictvím webové stránky www.rigstuff.cz (dále jen „webová stránka“) prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní“).

1.2.
Tento reklamační řád tvoří nedílnou součást všeobecných obchodních podmínek prodávajícího a je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

2. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

2.1.
Každá počítačová sestava dodaná prodávajícím je složena z jednotlivých komponent (např. procesor, základní deska, paměť, grafická karta, úložiště, chlazení apod.), na které se vztahují samostatné záruční lhůty dle údajů výrobce nebo distributora.

2.2.
Záruka na jednotlivé komponenty je zpravidla 24 měsíců, pokud není výslovně uvedeno jinak. Na montážní službu a softwarové nastavení se vztahuje záruka 6 měsíců.

2.3.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

3. POSTUP PŘI REKLAMACI

3.1.
Reklamaci je možné uplatnit osobně, poštou nebo e-mailem na kontaktní adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího. Při reklamaci je nutné doložit doklad o koupi a popis závady.

3.2.
Zákazník je povinen reklamovanou komponentu zaslat bezpečně zabalenou, včetně příslušenství, které může souviset s vadou.

3.3.
Zákazník je při uplatnění reklamace povinen uvést, zda požaduje opravu, výměnu, slevu nebo odstoupení od smlouvy v rozsahu vadné části.

4. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

4.1.
Prodávající potvrdí přijetí reklamace a reklamaci vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne jejího doručení, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

4.2.
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na:

4.3.
V případě neoprávněné reklamace bude komponenta vrácena zpět s písemným odůvodněním.

5. NÁKLADY NA DOPRAVU

5.1.
V případě oprávněné reklamace nese náklady na dopravu reklamované věci zpět prodávající.

5.2.
V případě neoprávněné reklamace hradí náklady na dopravu a diagnostiku zákazník, pokud s tímto postupem předem souhlasí.

6. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

6.1.
Spotřebitel má právo obrátit se na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
Web: www.coi.cz

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1.
Tento reklamační řád je účinný od [doplnit datum] a je zveřejněn na webové stránce www.rigstuff.cz.

7.2.
Prodávající si vyhrazuje právo tento řád jednostranně měnit. Pro zákazníka platí znění účinné v době uzavření kupní smlouvy.